HOW TO LOVE YOU WINE

hejhej:)
 
blev ingen åsele, jag fick följa men ja hade inga pengar och så tyckte mamma att ja vari borta så mke :)
haha :P
aja men ja for in te stan me pappa o fick pengar av pappa så ja kunde köpa ingridienser för ja skulle baka :)
o på ica på träffa ja käraste Annsofi :)
Jätte kul att ses även fast de bara va 3 veckor? sen vi sågs sist :P:)
aja sen när ja skulle betala satt en skit söt kille i kassan så de va ju också ett pluss ;)
haha :P
sen när ja komme hem bakade ja nå crosianter? (stavning?)
eftersom vi ska bort på tisda o då skulle ja ta me dom, men dom är typ redan slut eftersom min kära bror verkar kunna äta hur mke som helst o när ja sa att vi skulle ta me dom sa han bara "oj" haha så de är bara att baka nya :P :P
Imorrn blir de mke på scemat :P
först kommer älskade Raky hit med Kerstin och dom ska vara här i några veckor så de kommer bli super kul :)
och sen vi 1 så drar jag drar jag till ekorrsele för att vara barnvakt haha :)
haha ne men seriöst jag och tess ska vara barn vakt när barnens föräldrar forsränner, men vi tjänar lite på de så jag gör de mer än gärna :)
o sen på kvällen kommer mamma tvinga mig att redan börja packa till på tisdag :)
haha oj de här blev ett långt inlägg :P
pusspuss :)
 
ja de är min naturliga ögonfärg
 
 
 
 
 
 
 
 
 
godkända kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara

Mail-adress: (visas inte)

Har du någon blogg?:

skriv: